كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر پرورش اساتید موثر در حوزه های مختلف از اهداف طرح ضیافت اندیشه است. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر: هدف از طرح ضیافت اندیشه پرورش اساتید مولد و مؤثر در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و معرفت افزایی، در جهت ایفای هرچه بهتر این نقش در جامعه است

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه در جلسه هماهنگی طرح ضیافت اندیشه اساتید گفت: حضور اساتید در کلاس های این طرح در جهت ارتقاء سطح علمی، معرفتی و کسب تعهد لازم و بالا بردن سطح نگرانی آنها نسبت به مسائل و آینده کشور بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

حجت الاسلام داستار تاکید کرد: استادی که دغدغه لازم را نسبت به مسائل مهم کشور ندارد، نمی تواند در تحقق اهداف مورد نظر نظام مؤثر باشد.

 

در ادامه رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر  ضمن بررسی وضعیت و بازخورد یکساله طرح ضیافت اندیشه اساتید که سال گذشته در مشهد الرضا علیه السلام برگزار شد،بر تاثیرات فراوان علمی آموزشی و معنوی و ایجاد وفاق و هم دلی بین همه اساتید و هیئت علمی دانشگاه با وجود نگاه های متفاوت تاکید کرد.

دکتر محمدرضا بحرانی افزود: غایت ما در دانشگاه این است، که اساتید دانشگاه افرادی عالم و متدین باشند، یعنی کسی که دارای تخصص است و دارای جایگاه علمی است، انتظار این است که فردی متدین باشد. رئیس دانشگاه افزود: وجود نهاد نمایندگی در دانشگاه به این دلیل است که در کنار فعالیت های علمی که باید به صورت جدی انجام شود، در تعمیق باورها و مبانی دینی و مذهبی نیز بکوشیم و با دو بال علم و دین جامعه را پیش ببریم.

 

طرح ضیافت اندیشه استید دانشگاه پیامنور استان بوشهر در مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر