اخبار
1397/10/1 شنبهدرراستای عمل به رسالت  فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور
دانشگاه پیام نور بوشهر از مفاخر علمی فرهنگی و پژوهشی استان تقدیر کرد.
به مناسبت هفته پژوهش و بنا به رسالت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دانشگاه پیام نور استان بوشهر از دکتر سید جعفر حمیدی از مفاخر علمی فرهنگی و پژوهشی کشور و استان بوشهر تجلیل کرد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر در نشستی به مناسبت هفته پژوهش از سالها تلاش علمی، پژوهشی دکتر سید جعفر حمیدی نویسند ،پژوهشگر و استاد زبان و ادبیات فارسی تجلیل شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر دراین برنامه گفت: دانشگاه پیام نور استان بوشهر با هدف افزایش تعلق سرزمینی برنامه های گوناگونی را برگزار کرده است که از جمله آنها بزرگداشت بانیان مدرسه سعادت  ،اولین مدرسه در جنوب ایران،بود.

دکتر محمد رضا بحرانی ادامه داد:در همین راستا بنا داریم به منظور بزرگداشت مقام شامخ رییس علی دلواری  مسابقه دو "رعد" را برگزار نماییم .

وی درخصوص جزییات این برنامه گفت: این مسابقه  ازمنزل شهید رییس علی دلواری در دلوار تا محل شهادت وی در تنگگ با حضور قهرمانان کشوری به طول بیش از چهل کیلومتر  برگزارخواهدشد وپیگیر ثبت آن در تقویم فدراسیون دو و میدانی هستیم.

دکتر بحرانی همچنین خدمات ارزنده علمی و پژوهشی دکتر سید جعفرحمیدی را مایه افتخار و مباهات برای استان بوشهر دانست و از تلاش های ایشان تقدیر کرد.

دراین برنامه دکتر سید جعفر حمیدی در خصوص پژوهش گفت: پژوهش سبب تقویت دیدگاه و اندیشه انسان می شود

وی افزود: پژوهش و تحقیق سبب خواهد شد که انسان هرچیزی را کورکورانه وناآگاهانه قبول نکند .

سید جعفر حمیدی (زادهٔ ۱۳۱۵ بوشهر) شاعر، نویسنده، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی تهران و از مشاهیر فرهنگ و ادب کشور  ودارای 36 کتاب و بیش از دویست مقاله می باشد


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر