روابط عمومی
1401/12/20 شنبه
ایستگاه صلواتی نیمه شعبان
اهدا گلدان گل به منتظران امام زمان (عج) در گناوه
اهدای گلدان گل به منتظران امام زمان (عج) در گناوه
اهدای گلدان گل به منتظران امام زمان (عج) در گناوه
گناوه- به مناسبت نیمه شعبان و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ایستگاه صلواتی توزیع گلدان گل و نهال توسط دانشگاه پیام نور گناوه برپا شد.
به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت میلاد مسعود و مبارک منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و همزمان با هفته گرامیداشت منابع طبیعی و روز درختکاری در اقدامی نو و تأثیر گذار کانون فرهنگی و هنری دانشگاه پیام نور گناوه با همکاری دانشجویان گلدان‌های گل را در آستانه ولادت باسعادت امام زمان (عج) بین رهگذران و سرنشینان خودرو و همشهریان توزیع کردند.
مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هدف اجرای این برنامه ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان در این ایام میمون و مبارک عید میلاد باسعادت امام زمان (عج) و جشن این عید بزرگ و ایام مبارک است.
اهدای گلدان گل به منتظران امام زمان (عج) در گناوه
ضرغام خرمی افزود: جهت برپایی این ایستگاه صلواتی، گلدان‌های خالی یک هفته قبل از برگزاری ایستگاه از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تحویل گرفته شد.

وی گفت: پس از آماده سازی و کاشت گل در گلدان‌ها توسط دانشجویان این گلدان‌ها در آستانه میلاد حضرت در ایستگاه صلواتی بین شهروندان و مسافران توزیع شد.
مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه یادآور شد: برپایی این ایستگاه و توزیع گلدان‌ها با استقبال خوب شهروندان و رهگذران مواجه شد

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir