رويدادها
سه‌شنبه 22 مهر 1399 کارگاه تاب آوری کارکنان دانشگاه پیام نور استان بوشهر کارگاه مهارت تاب آوری ویژه کارکنان دانشگاه پیام نور استان بوشهر در گناوه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مدرس و پژوهشگر خانه تاب آوری، تاب آوری را ظرفیت بازگشتن از دشواری و توانایی ترمیم خویشتن عنوان کرد. افزود این ظرفیت کمک می کند تا آدمها بتوانند پیروزمندانه از مشکلات و موانع عبور کنند.
دکتر محمدرضا مقدسی با برشمردن برخی از ویژگی های افراد تاب آور، افزود افراد تاب آور ، توانایی حل مساله و خلاقیت داشته و سرشار از مهربانی هستند .
مدیر خانه تاب آوری ایران منظور از سازمان تاب آور و پیشرونده را خو گرفتن با عوامل مزاحم و اختلال کننده نیست
مقدسی راهکار تاب آوری در سازمان را شناسایی ظرفیت ها و توانایی سیستم‌ دانست و گفت ظرفیت افراد در مواجهه با مشکلات تعیین کننده است . وی راهکار توانمند سازی را تبادل نظر ، همدردی و همفکری و درک نقش ها که بعهده ماست عنوان کرد و اضافه کرد تاب آوری نیاز به دانش تخصصی ندارد و همه می توانند آن را یاد بگیرند لذا این مهارت می تواند در تمام زوایه زندگی افراد اثر مثبت داشته باشد افراد تاب آور در محل کار و درون خانواده بطور کلی در جامعه افراد سازگار هستند و با انعطاف با مشکلات مقابله می کنند
مسول امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور گناوه هدف از برگزاری این کارگاه  بالا سطح آگاهی و توانایی پرسنل در مواجهه با استرس و دغه دغه های شغلی و افزایش سطح اثربخشی سازمانی می باشد.
ضرغام خرمی این کارگاه بصورت مجازی ویژه کارکنان دانشگاه پیام نور استان بوشهر با همکاری خانه تاب آوری و تدریس دکتر محمد رضا مقدسی برگزار شد
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر