روابط عمومی
1400/4/9 چهارشنبه
ریاست دانشگاه پیام نور واحد گناوه
رقابت 1660 کنکوری در گناوه آغاز شد

.

رقابت یکهزارو ۶۶۰ کنکوری در گناوه آغاز شد

 

گناوه - ایرنا - آزمون سراسری داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سال ۱۴۰۰ در بندرگناوه با شرکت یکهزار و ۶۶۰ نفر از روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه دارد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش گناوه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زنگ کنکور سراسری ۱۴۰۰ در گناوه در ۲ حوزه به صدا در آمد و در اولین روز، آزمون گروه هنر با حضور ۲۰۰ داوطلب در دانشگاه پیام نور رقابت می‌کنند.

مجید قربانی افزود:  روز پنجشنبه آزمون گروه‌های ریاضی و انسانی با ۵۷۰، جمعه آزمون گروه علوم تجربی با ۶۷۰ در دانشگاه پیام نور ویژه مردان و مصلای جمعه برای بانوان و روز شنبه آزمون گروه زبان با ۲۳۰ داوطلب در دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد:  با توجه به اهمیت کنکور برای داوطلبان، تلاش شده‌است تا آزمون‌ها در محیطی امن و آرام برگزار شود و تمامی تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده‌است.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: زدن ماسک برای داوطلبان از لحظه ورود به حوزه تا زمان خروج الزامی است.

وی یادآورشد: داوطلبان در زمان ورود به حوزه آزمون کارت ورود به جلسه و شناسنامه (یا کارت ملی) و لوازم التحریر مورد نیاز همراه داشته باشند و  از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند تلفن همراه، کیف، ساعت هوشمند و  ماشین حساب خودداری کنند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر