روابط عمومی
1402/7/1 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور
تبریک فراررسیدن سال تحصیلی جدید

.

به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده، رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
فرارسیدن فصل علم و دانش و سال تحصیلی جدید؛ آغازی دیگر بر حرکت در مسیر تعلیم و تربیت و قدم نهادن در راه تعالی علمی و شکوفایی دانش و خرد است؛ مسیری که جویندگان دانایی و معرفت در آن با بهره‌گیری از دانش و تجارب ارزشمند اساتید گرانقدر، خود را برای نقش‌آفرینی در جامعه و ساختن فرداهای بهتر مهیا می‌سازند.
دانشگاه پیام نور نیز به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی، خود را خدمتگزار مردم به ویژه دانشجویان که مهم ترین آینده ساز میهن اسلامی هستند، دانسته و در ارائه خدمات مطلوب آن طور که شایسته و در شأن جوانان این مرز و بوم است از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیز، درود و تبریک خالصانه خود را به تمامی دانشجویان توانمند و خلاق دانشگاه پیام نور به ویژه دانشجویان ورودی جدید که با شوق کسب علم و دانش به عرصه مقدس دانشگاه گام نهاده اند، تقدیم می نمایم.
این دانشگاه با حجم منابع غنی آموزشی و ظرفیت عظیم علمی که در اختیار دارد می تواند ضمن تعامل با کشورهای منطقه و جهان اسلام و حتی دیگر کشورها و جذب دانشجویانی که مایل به تحصیل در دانشگاه هستند، علاوه بر تاثیرگذاری فرهنگی- اجتماعی و انتقال ارزش های کشور عزیزمان ایران، در عرصه بین ‎الملل نیز به رشد و بالندگی مورد انتظار دست یابد و با تقویت دیپلماسی علمی خدمات گسترده ای به این متقاضیان ارائه نماید.
درخشش در زمینه‌ های فرهنگی، هنری و ورزشی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نیز نشان از پویایی و تلاش بی‌وقفه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور دارد که خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته توانستند با کسب رتبه‌های برتر موجبات سربلندی این دانشگاه را فراهم کنند.
تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس یادآور این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی نجات بخشد لذا تبیین و ترویج فرهنگ دینی با تاثی از اخلاق و اندیشه های ولایی، نقشی ویژه در اعتلای فرهنگ اجتماعی، درس آزادگی و مجاهدت و پرورش نسلی پایبند به اخلاق الهی خواهد داشت.
جای بسی سعادت است که بتوانیم در راستای اهداف دولت سیزدهم و با حضور شما دانشجویان عزیز و توانمند این مرزوبوم، سهمی والا در تحقق بخشی اهداف نظام آموزش عالی کشور در سایه منویات مقام معظم رهبری – مدظله‌ العالی- داشته باشیم.
در پایان برای همگان دستیابی به مدارج عالی علمی توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر