روابط عمومی
1402/9/21 سه‌شنبه
فرماندار گناوه
در مراسم روز دانشجو: دانشجویان فرماندهان مقابله باجنگ نرم هستند

.

فرماندارگناوه: دانشجویان فرماندهان مقابله با جنگ نرم هستند

 

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: دانشجویان به عنوان فرماندهان مقابله با دسیسه های دشمنان باید با بصیرت و آگاهی در جنگ نرم ایفای نقش کنند.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور گناوه اظهار کرد:دانشجویان باید با بصیرت و هوشیاری و درک توطئه های دشمن به میدان بیایند و آنها را در این عرصه ناکام بگذارند.

وی افزود: دشمنان به ویژه آمریکا از دانشجو و افکار و مقاومتش ترس و واهمه دارد زیرا خوب می‌داند ملت غیور ایران با تربیت دانشجویان انقلابی و متعهد به آرمان‌های انقلابی، قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کرده و خواهند کرد.

صفری تصریح کرد: دشمن در برهه کنونی با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه جوانان سعی در شکست آنها دارند ، اما دانشجویان بصیر و انقلابی همواره در شرایط حساس کشور از دوران دفاع مقدس گرفته تا زمان حال با دیدی روشن و آگاهانه، فتنه‌ها و نقشه‌های توطئه گران را نقش بر آب کرده‌اند.

فرماندارگناوه: دانشجویان فرماندهان مقابله با جنگ نرم هستند

فرماندار گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، اظهارداشت: دانشجویان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس حضوری مسئولانه داشته و در این مسیر جان خود را نثار کردند.

وی گفت: روز دانشجو فرصتی است تا به نقش و مسئولیت خود برای سربلندی کشور فکر کنیم و برای اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

فرماندار گناوه به خدمات نظام و دولت سیزدهم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در یک سال اخیر چندین طرح مهم و زیرساختی در سطح شهرستان اجرایی شده است که نویدبخش برای پیشرفت و توسعه خواهد بود.

وی بیان کرد: احداث پلاژ بانوان، سالن ورزشی یکهزار و ۵۰۰ نفری بانوان، امتداد جاده ساحلی شهر گناوه به قلعه حیدر ، جاده کمربندی، پل سیدرضا، توسعه بندر، کارخانه فولاد، چندین سد آبخیزداری، راه گناوه به گچساران، باند دوم جاده ساحلی گناوه به بوشهر و فعال شدنطرح گردشگری جزیره میرمهنا از عمده این طرح ها است که برخی از آنها در دهه فجر و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه نیز اظهار کرد: در ۱۶ آذر ۱۳۳۲، سه تن از دانشجویان به نام شهیدان بزرگ‌نیا، قندچی و شریعت‌رضوی به شهادت رسیدند و به پاس جانفشانی این شهدا، همه ساله این روز به‌نام روز دانشجو گرامی داشته می‌شود.

فرماندارگناوه: دانشجویان فرماندهان مقابله با جنگ نرم هستند

مجید قربانی افزود: دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم باید نه تنها در حوزه‌ علمی و آموزشی بلکه در تمامی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی پیشگام و تاثیرگذار باشند.

در این نشست، دانشجویان و نماینده تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور گناوه دغدغه و مطالبات خود را بیان و در پایان از آنها و فعالان فرهنگی تقدیر شد.

تامین امکانات و تجهیرات دانشگاه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز ، پلاژ بانوان ، ورزش‌های همگانی، پارک بانوان ، تاسیس دانشگاه فرهنگیان، تسهیلات اشتغال و موضوع بازار گناوه از عمده مطالب مطرح شده توسط دانشجویان بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر