برگزیده ها
1402/9/5 یکشنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکترچم‌کوری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز این نهاد پیام تبریکی صادر کرده است که متن آن بدین شرح است:

.

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت/۳۰)
بسیج مفهومی والا از شرف، انسانیت، اخلاق، ایثار، همکاری، خردورزی و شناخت فرصت ها و ظرفیت هاست. بسیجی محدود به یک قشر، یک طبقه و یک طرز فکر خاص نبوده و نیست. بسیج نماد حضور ملی و مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است؛ آن هم آگاهی همراه با تحرک، همراه با معنویت و همراه با اخلاص. بسیج، حقیقت است؛ اما شبیه افسانه ‏هاست. بسیج برای جوانان، شورآفرین است؛ برای دوستان، امیدآفرین است؛ برای دشمنان، بیم ‏آفرین است. امروز اگر بیداری جوانان دانشجو را در سرتاسر دنیای اسلام می‏ بینید، این الگوگیری از بسیج است. دانشجوی بسیجی، دشمن کمین گرفته را از یاد نمی برد و غافلانه خود، دانشگاه و کشورش را به دست تطاول دشمن نمی سپرد.  مقام معظم رهبری
بسیجی محدود به یک طبقه، یک گروه و یک طرز فکر خاص نبوده و نیست. بسیجی ایثارگری است که با نگاهی دقیق و با آگاهی کامل از مسایل در حل مشکلات و کمک به رفع آن‌ها بدون هیچ انتظاری در راستای اهداف ایران اسلامی قدم بر می دارد. یاد و نام عزیزانی که در مسیر رشد و تعالی ایران عزیز از هستی خود گذشتند تا روز به روز درخت انقلاب شکوهمند تر شود و شاخه‌های با برکت آن همچون شجره طیبه بر دیده‌های گداخته از ظلم و ستم ستمدیدگان و مستضعفین عالم، سایه رحمت و مهربانی بیفکند. پاینده و جاویدان باد فرهنگ ایثار و شهادت و مهرورزی.
اینجانب یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر و ایثارگران والامقام را گرامی می‌دارم و روز بسیج مستضعفین را به همه اقشار بویژه جامعه دانشگاهی، تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند، سرافرازی روزافزون همه بسیجیان دلاور را مسالت می‌‌دارم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر