برگزیده ها
1402/11/29 یکشنبه
افتتاح و راه‌اندازی مرکز رشد و شتاب‌دهنده بسیج در دانشگاه پیام نور بوشهر
با همکاری دانشگاه پیام نور استان بوشهر و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مرکز رشد و نوآوری بسیج در دانشگاه پیام نور بوشهر راه‌انداری گردید.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، مرکز رشد و شتاب‌دهنده بسیج در دانشگاه پیام نور بوشهر توسط سردار رزمجو، فرمانده محترم سپاه امام صادق بوشهر و دکتر محمد چم‌کوری، ریاست دانشگاه پیام نور استان بوشهر در ساختمان فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور بوشهر افتتاح گردید.
پس از آئین افتتاح دکتر چم‌کوری ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: با افتتاح و راه‌اندازی این مرکز دانشگاه پیام نور به قطب فناوری و شتاب‌دهنده دانشگاه‌های استان تبدیل خواهد شد.
ایشان همچنین به ویژگیهای خاص دانشگاه پیام نور از جمله آموزش ترکیبی، تولید محتوای درسی، و آزمونهای سراسری و یکپارچه و همچنین شهریه پایین اشاره کرد.
در ادامه سردار رزمجو ضمن قدردانی از ریاست و کارکنان دانشگاه پیام نور بوشهر و اشاره به قدرت دفاعی و بازدارندگی نیروهای نظامی کشور در مقابل زورگوییهای قدرتهای استکباری از جمله آمریکا، انگلیس و اسرائیل، به ذکر برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش دانشجویان و جامعه دانشگاهی در تولید علم و فناوری پرداخت.
وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که رای اولی‌ها در جشن تکلیف سیاسی خود شرکت می‌کنند، از کلیه دانشجویان جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات که با سرنوشت و آینده سیاسی مملکت گره خورده است دعوت به مشارکت کرد.
در بخش پایانی مراسم از فعالین راه‌اندازی این مرکز؛ دکتر حامد دانش‌پژوه عضو علمی و محمد مهدی حسینی کیا دانشجوی دانشگاه پیام نور استان تقدیر شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر