روابط عمومی
1401/12/20 شنبه
ایستگاه صلواتی نیمه شعبان
اهدا گلدان گل به منتظران امام زمان (عج) در گناوه

.

اهدای گلدان گل به منتظران امام زمان (عج) در گناوه
اهدای گلدان گل به منتظران امام زمان (عج) در گناوه
گناوه- به مناسبت نیمه شعبان و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ایستگاه صلواتی توزیع گلدان گل و نهال توسط دانشگاه پیام نور گناوه برپا شد.
به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت میلاد مسعود و مبارک منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و همزمان با هفته گرامیداشت منابع طبیعی و روز درختکاری در اقدامی نو و تأثیر گذار کانون فرهنگی و هنری دانشگاه پیام نور گناوه با همکاری دانشجویان گلدان‌های گل را در آستانه ولادت باسعادت امام زمان (عج) بین رهگذران و سرنشینان خودرو و همشهریان توزیع کردند.
مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هدف اجرای این برنامه ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان در این ایام میمون و مبارک عید میلاد باسعادت امام زمان (عج) و جشن این عید بزرگ و ایام مبارک است.
اهدای گلدان گل به منتظران امام زمان (عج) در گناوه
ضرغام خرمی افزود: جهت برپایی این ایستگاه صلواتی، گلدان‌های خالی یک هفته قبل از برگزاری ایستگاه از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تحویل گرفته شد.

وی گفت: پس از آماده سازی و کاشت گل در گلدان‌ها توسط دانشجویان این گلدان‌ها در آستانه میلاد حضرت در ایستگاه صلواتی بین شهروندان و مسافران توزیع شد.
مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه یادآور شد: برپایی این ایستگاه و توزیع گلدان‌ها با استقبال خوب شهروندان و رهگذران مواجه شد

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر